رضايت مردم (ارباب رجوع) در سازمان ها به عنوان يکي از شاخص هاي اصلي سنجش کارآمدي و رشد و توسعه نظام اداري تلقي مي گردد. مؤلفه هايي از قبيل دقت و صحت در انجام امور ارباب رجوع، سرعت، کيفيت انجام امور، نحوه رفتار و برخورد با گيرندگان خدمت، هزينه هاي انجام خدمت، شفافيت و اطلاع رساني مناسب عواملي هستند که در جلب رضايت مردم و نهايتاٌ افزايش اعتماد عمومي به عنوان يکي از بزرگترين تکيه گاه براي نظام اداري نيز مي باشد. (ميرسپاسي،1379،ص57)


در سازمان هاي دانش محور، آگاهي از نحوه ارايه خدمات از اساسي ترين مکانيزم هاي مديريت بوده و از اهميت به سزايي برخوردار است و همچنين در اين سازمان ها رضايت مشتري باعث پويايي آن ها گشته اعتلاي اهداف سازماني را به دنبال خواهد داشت(محمديان و همکاران، 1388، ص 55)


منبع :  مقاله رضايت ارباب رجوع


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تعمیرات تخصصی موبایل درجی: دریچه‌ای رو به فرهنگ، زبان، مردم و خاک طالقان MNK Blog هرآنچه از تهویه مطبوع باید دانست !!! فرش ماشینی کاشان مزون فاستونی | لباس‌ خواب (روبدوشامبر) | مد و استایل آپشن خودرو | گندم کار کتاب خارجی Tosha کلمن آب